Kitabı çok keyif alarak okudum. Hiç sıkılmadım, bitmesini de hiç istemedim. Bazı yerleri hüzünlüydü. Ama sonu çok güzel. Eğer aşk kitaplarını okumaktan keyif alıyorsanız kesinlikle okumalısınız.
YaralıKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20149,3bin okunma
İlkokulda okuduğum bir kitaptır. Kitabın içinde bir sürü güzel ve ilgi çekici hikayeler var. İlkokulda okuduğum için aklımda pek hikayelerin konusu kalmadı fakat Anton Çehov'un kitaplarını çok beğeniyorum ve herkese tavsiye ediyorum..
Öncelikle bu kitabı ortaokulda öğretmenimiz sayesinde okumuştum. Kitabı çok beğendim ve sıkılmadan okudum. Kitap bana hayatımda çok güzel olumlu şeyler kattı. Ve hayatımda da tüm olumsuzluklara karşı hep sıcak yaklaşmaya çalıştım, çalışıyorum da. Herkese öneririm :))
PollyannaEleanor H. Porter · Arkadya Yayınları · 201711,4bin okunma