kitap tek kelimeyle harika...:)Tess Gerritsen'ın başarılı kitaplardan birisi. OKudukça kendinizi Hikayede hissedeceksiniz. Kitap okurken biraz ürperti biraz merak b iraz da korku hissedeceğiniz güzel kitaplarından..İyi Okumalar..:)
Çok harika bir kitap...Özellikle polisiye tarzı romanları sevenler için muhteşem.Yanınızdan ayıramayacağınızdan eminim..Çok sürükleyici..Şimdi İse Tess Gerritsen'ın bir diğer kitabı olan Ölümcül Virüsü Okumaktayım..Herkese iyi okumalar :)
Kitabı çok keyif alarak okudum. Hiç sıkılmadım, bitmesini de hiç istemedim. Bazı yerleri hüzünlüydü. Ama sonu çok güzel. Eğer aşk kitaplarını okumaktan keyif alıyorsanız kesinlikle okumalısınız.
YaralıKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20149,3bin okunma
İlkokulda okuduğum bir kitaptır. Kitabın içinde bir sürü güzel ve ilgi çekici hikayeler var. İlkokulda okuduğum için aklımda pek hikayelerin konusu kalmadı fakat Anton Çehov'un kitaplarını çok beğeniyorum ve herkese tavsiye ediyorum..
Öncelikle bu kitabı ortaokulda öğretmenimiz sayesinde okumuştum. Kitabı çok beğendim ve sıkılmadan okudum. Kitap bana hayatımda çok güzel olumlu şeyler kattı. Ve hayatımda da tüm olumsuzluklara karşı hep sıcak yaklaşmaya çalıştım, çalışıyorum da. Herkese öneririm :))
PollyannaEleanor H. Porter · Arkadya Yayınları · 201711,4bin okunma