Tek kelimeyle harika bir kitap. Tarih kitaplarını yani eskileri anlatan kitapları kendimce çok sıkıcı buluyordum fakat bu kitapta hiç sıkılmadım sonuna kadar okudum muhteşem bir kitap herkese öneriyorum ve kesinlikle okumalılar. Emin olun ki dizisinden çok daha güzel :))