Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neden yazıyorum? Başka hiçbir uğraşım olmadığı için mi? ‘Yaşama sevinci’ dedikleri kof, anlamsız tutamak. Kör sevinç, paylaşılamayan. Yazgı mı boyun eğmek, değiştirememek koşulları? İrdeleye irdeleye bireysel yaşamaya hükümlülüğün bitiren, çürüten yalnızlığını sürükledim hep.
İstilaya uğruyorum, hasta olduğu için eve geçirdiğim kedi tarafından, imdat ya. Onu besleyen tek kişi ben değildim ama eve aldığımızdan beri sadece benim kucağıma delire delire geliyor. Israrla kucağıma geliyor, ama rahatsız olduğu için kucağıma alıp uyuyamam, kucağıma gelince taşıyıp yerine koymama rağmen ısrarla geri geldiği için bu gece bana uyku haram galiba. Dünyadaki en kucakçı şey olabilir. (Bolca kalp emojisi)