Aslı Eritmez

Güzel Kitaplar Üzerine
Bazen bir kitabın bittiğine üzülürüz. Kitap o kadar güzeldir ki devam etmesi için derin bir arzu duyarız, bitmesi de bu yüzden bizde üzgünlük yaratır. Ancak bu üzgünlüğün sebebi kitabın güzel olmasından kaynaklanıyorsa insanın yaşayabileceği en güzel üzüntü diyebiliriz buna. Sizin bitmesine en çok üzüldüğünüz kitap hangisiydi? Yorumlarda paylaşın, birbirimizle kitaplaşalım. ^^
1000Kitap
Aslı Eritmez
Bir Kürt Sevdim kitabın ismini yazdım 🙏🏻