Aşkı kalbimize ince ince işleyen bir kadının ve lakayıtlığı ile bizlere yok artık dedirten bir adamın hikayesi bu...
Hikaye, bilinmeyen bir kadının yıllardır sevdiği adama (R’ye) bir mektup yollaması ile başlıyor.
Bilinmeyen kadın dememe bakmayın! Mektup boyunca bizlere kendini ve sevgisini öyle güzel aktarıyor ki... “R “ haricinde onun benliğini tanımayan kalmıyor.
Sevgili okurlar, Stefan Zweig, bir kadının küçücük kalbine kocaman bir sevgi bırakıyor ve bizlere de bu aşkın büyüsüne kapılmak kalıyor.
Keyifli okumalar...