Aslınur Aladağ

Aslınur Aladağ
@aslinuraladag
Kayra bir gün bana "Mutsuzluğuna hiç bir çare aramıyorsun." demişti. "Ve en büyük acının kendininkinin olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan bütün geri zekalılar gibi"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzünde acı bir ifade vardı. Canı yanıyordu. Uyuduğunun farkındaydı. En kötüsü de bu, diye düşündüm. Uyurken bile kendinden tamamen geçememek...
Zaten acıya ve yalana ne kadar dayanabileceğimi hep merak etmişimdir. Aslında sadece bir kaç yıl merak ettim. Çünkü bir gece aynaya baktığımda , kıpkırmızı gözlerim bana bütün dünyayı ve iğrençliklerini hazmedebileceğini söylemişti.
Ölmeye hepimiz mecburuz! Kolaysa yaşamaya mecbur ol.
Kendimi dinlemeyi öğrenmekti bu yaptığım çünkü duyabilecek kadar yüksek bir ses vardı içimde.