Aslınur Aladağ

Aslınur Aladağ
@aslinuraladag
Şeb-i yeldayı müneccimle muvakkit ne bilir , mübtelâ-yü gama sor kim geceler kaç saat ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalanlarla avunan mutlu insan olmaktansa , gerçeği bilen üzgün bir insan olmak daha iyi değil midir ?
Belki de burası bizim mutsuzluğumuzun başkentidir.
“Ama birden farkettim ki ne ben ne de bir başkası hiçbir yere ait değildi. Aidiyet bir kandırmacaydı küçük çocuklara anlatılan. Hiçbir yerde hiç kimse beklemiyordu hiç kimseyi.”
Kayra bir gün bana "Mutsuzluğuna hiç bir çare aramıyorsun." demişti. "Ve en büyük acının kendininkinin olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan bütün geri zekalılar gibi"