Ah o beyaz gemi umuttu tüm acılara, tüm kederlere, tüm yıkıntılara belki de gelecekteki kaygılara.. Kısaydı, etkileyiciydi, acıklıydı ve sonu beklediğiniz gibi bitmiyordu. Aynı yaşadığımız bu hayat gibi belki de bizi gerçekler ile yüzleştiriyordu kitap. Bir efsanenin ve güvenin yıkılışı..