asteria⋆

asteria⋆
•Kişisel kütüphanem
Biliyor musun, insan üzgün olduğunda günbatımını çok sever.
Reklam
Her yetişkin önce çocuktu. Ama pek azı bunu hatırlıyor.
İnsanların arasında da yalnızlık duyabilir insan.
Acaba yıldızlar, günün birinde herkes kendi yıldızını bulabilsin diye mi yanıyorlar?
Çünkü kibirli insanlar, herkesin kendilerine hayran olduğunu düşünürler.
Reklam