asteria⋆

asteria⋆
•Kişisel kütüphanem
İnsan, gerçeği ancak yüreğiyle görebilir. Gözler , hiçbir şeyin özünü göremez.
Reklam
İnsan sadece evcilleştirdiği şeyleri tanır.
Bir yıldızda yaşayan bir çiçeği seversen geceleri gökyüzüne bakmak hoş olur. O zaman bütün yıldızlar çiçek açar.
İnsan bir kez evcilleşirse biraz gözyaşı dökmeye de hazır olmalıdır.
Ama gözler kördür. İnsan gözleriyle değil, yüreğiyle bakmalı.
Reklam