Şöyle bir cümle okudum:
“Yeniden iyi biri olmak mümkün.”
Mümkün mü gerçekten? Kendini sorgulamaktan uzak, kendini yargılanmaktan aciz, kabahati hep başkalarında bulan, kendine zerre kadar bile toz kondurmaktan uzak olan bizler, kaybettiğimiz iyiliği kazanabilir miyiz yeniden?
İçimizde saklanan iyiliği hatırlayabilir miyiz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep eksik, hep yarım halimizle sarılmaya kalkıyoruz birbirimize, çok eski kırgınlıkların çok keskin kıymıkları batıyor kalbimize.
Buna engel olamayız.
Tamamlanmadan olamayız.