Bir yürek taşıdığını unutmamak güzel şey.
Unutan da aslında kendini yaralıyor, kendinden eksiliyor farkında olmadan. Bir gün farkına varsa da zaman köprüleri er geç yıkıyor. Gidecek yollar, gülünecek yüzler azalıyor. İnsan yüreğini unuttukça yalnızlaşıyor.
İnsan bir şeylere anlam yüklemek yerine, anlamlı bir şeylerin peşinde koşmalı. Bunu anladım. Yoksa kendi yüklediğin o anlamların altında kalıyorsun. Kendi kendine ağır geliyorsun. Kendi kendini yıkıyorsun.