asya

asya
@asyaber
Antalya
4 Ocak 2002
2 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Batıl inanç” -biraz garip değil miydi bu laf? Eğer insan Hıristiyanlığa veya İslamiyete inanıyorsa, buna sadece “inanç” deniyordu. Ama astroloji veya ayın 13’üne gelen cuma gününün uğursuzluğu söz konusuysa, al sana batıl inanç!
Sayfa 59·Kitabı okuyor