Kendi Kendimle

O gün iki şey öğrendim… - Birincisi kimsenin beni asla üzdüğünü belli etmeyecektim… - İkincisi madem olduğum kişiye inanmıyor , güvenmiyorlar. Başka biri gibi olmaya gerek yoktu.
Çok Doğru ✓
Reklam
İnsan saramadığı yarayı saklarmış ; Bazen bir gülüşün içinde , Bazen derin bir sessizliğe…
Piskoloji
Bardak bir damla ile taşmaz ama son damla ile taşar. İnsanlara nasıl olsa seviyor, gidemez, terkedemez düşüncesiyle, hoyratça davranarak sabırlarını taşırmayın. Size gösterilen sevginin, değerin, anlayışın ve sabrın kıymetini bilmeyi öğrenin.
Çok Doğru ✓
“İnsanlar kötülüğü yok etme bahanesiyle, rahat rahat kötülük yapmaya devam ediyorlar.” Lev Tolstoy
Alıntı
"Bazen kendine gelmek için; Başkalarından gitmen gerekir Uzaklaşmak, özgürlüktür."
Alıntı
Reklam