O gün iki şey öğrendim…
- Birincisi kimsenin beni asla üzdüğünü belli etmeyecektim…
- İkincisi madem olduğum kişiye inanmıyor , güvenmiyorlar. Başka biri gibi olmaya gerek yoktu.
Bardak bir damla ile taşmaz ama son damla ile taşar. İnsanlara nasıl olsa seviyor, gidemez, terkedemez düşüncesiyle, hoyratça davranarak sabırlarını taşırmayın. Size gösterilen sevginin, değerin, anlayışın ve sabrın kıymetini bilmeyi öğrenin.