Sen, her şeyinle kendin oldun, kalbini açtın, korkularını paylaştın ve inanmak istedin. Tamamen dürüst sevdin.
Değerini bilmedi, sevgini anlamadı...
Bunun için bile sen kendinde aradın suçu.
Sen, elinden gelen her şeyi yaptın...
Unutma, varlığına değer vermeyene yokluğunu armağan etmen lazım....
Şimdi tertemiz bir sayfayla yeni bir başlangıca hazırsın...
Hayat bir mucizedir, hiç ummadığın anda çiçek açar umutlar💙