Kendi Kendimle

Büyük laflar ediyoruz birbirimize... Sonra bırakıp gidiyoruz öylece... Hiç bir şey söylenmemiş... Hiç bir şey yaşanmamış... Hiç sevmemiş gibi... Bazen Sadece Yorgun Oluyor İnsan. Ne Küs, Ne Yalnız, Ne de Aşık. Cemal Süreya
Alıntı
Reklam
“Bazı insanların kolay yıkılmamalarının sebebi güçlü olmaları değil, vicdanlarının rahat olmasıdır. Çünkü; onlar geri dönüp baktıklarında yine olsa yine aynısını yaparım diyecekleri şeyler yaşamışladır. Unutma, güçlü olanı yenebilirsin ama vicdanı rahat olanı asla...”
Alıntı
• Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden. Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın !
Edebiyat & Roman
Sen, her şeyinle kendin oldun, kalbini açtın, korkularını paylaştın ve inanmak istedin. Tamamen dürüst sevdin. Değerini bilmedi, sevgini anlamadı... Bunun için bile sen kendinde aradın suçu. Sen, elinden gelen her şeyi yaptın... Unutma, varlığına değer vermeyene yokluğunu armağan etmen lazım.... Şimdi tertemiz bir sayfayla yeni bir başlangıca hazırsın... Hayat bir mucizedir, hiç ummadığın anda çiçek açar umutlar💙
Kendime Not
Öfkelisindir, kırgınsındır, bitkinsindir ama sessiz kalırsın. Sonra elin yanlışlıkla bir şeye takılır, bir şeyler kırılır, bağırırsın. Büyük şeyleri içinde bastırdığın için, küçük şeylere tahammül edemez noktaya gelirsin.🍀
Piskoloji
Reklam