rüm

rüm
@asyemurg
İnsan korkak olduğu için kibarlık eder derdi babam. Doğru biraz. İnsan ya korkak olduğu için kibardır, ya da kibar olduğu için korkak. Ben kıramam. Hiç kimseyi. Kendi kemiklerimden başka hiçbir şeyi.
Sayfa 70 - İz yay.·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölelim, içimizden gelenleri ancak böyle yok ederiz, yok olmazlar ama ancak böyle duymayız, duyarız ama ancak böyle... Ne yaparız? Gideriz.
Sayfa 34 - İz yay.·Kitabı okudu
Edebiyat
Biz zamanı bizim sanıyorduk bir zamanlar. Nasıl olsa bizimdi, ne geç vardı, ne erken. Hep içindeydik. Ama beklemiyor muyduk? Bekliyor idiysek gelecek vardı. Gelecek varsa, geç de vardır, erken de vardır. Yok mudur yoksa?
Sayfa 28 - İz yay.·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan kalbi üzerine riske girilir mi?
Sayfa 23 - İz yay.·Kitabı okudu
Edebiyat