"Çok fazlada anlam yüklemeyin dünyaya. Yarısı şükür, yarısı sabır, yarısı kahır. Kimseyide bilmeden yargılamayın, herkesin derdi kendine ağır. Anlatmak ve anlaşılmak için de fazla yormayın kendinizi; insanların yarısı samimiyetsiz diğer yarısı kendine sağır..."