Hayatı tersten yaşamak ne kötüydü. İlk seferinde görmediklerinizi görmek. Çevrenizde yaşandığından bihaber olduğunuz olayların korkunç ehemmiyetini farkına varmak. Eşinizin söylediği yalanları yakalamak. Jen hep Kelly'nin çok dürüst olduğunu söylerdi. Ama bütün iyi yalancılar öyle görünmez miydi zaten?
Yalnız olmanın güzelliği özgürlüğündedir. İstediğin zaman, istediğin yere gidebilirsin ama etrafında birileri olduğu zaman onlarla kalman gerekir, onlarla hareket etmen, uyum sağlaman...
Herhangi birini, özgürlüğünden daha çok sevebilir misin?
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.