mert yyyyy

"Hem kim ayrılabilir ki acılarından ve yalnızlığından pişmanlık duymadan?"
Sayfa 8
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer Tanrı'yı bilmek isterseniz, bilmece çözmeye girişmeyin. Onun yerine çevrenize bakın, Tanrı'yı çocuklarınızla oynarken göreceksiniz."
Sayfa 43
"Hep de böyledir, sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar."
Çocuklar
Sizler, evlatların birer canlı ok gibi fırlatıldıkları yaylarsınız. Yayı gerenin elinde seve seve bükülün çünkü oku atan o güç, uzaklaşan okları sevdiği kadar, Elindeki sağlam yayı da sever...
'Sizin diye bildiğiniz evlatlar gerçekte sizlerin değildirler,Onlar kendini özleyen Hayat'ın oğulları ve kızlarıdırlar. Sizler aracılığıyla dünyaya gelmişlerdir. Onlara sevginizi verebilirsiniz ama düşüncelerinizi asla. Çünkü onların kendi düşünceleri vardır. Onların vücutlarını çalabilirsiniz ama canlarını asla. Çünkü onların canları geleceğin sarayında oturur ve sizler düşlerinizde bile orayı ziyaret edemezsiniz. Kendinizi onlara benzetmeye çalışabilirsiniz ama onları kendinize benzetmeye kalkışmayın hiç. Çünkü Hayat ne geriye gider ne de geçmişle ilgilenir.'