📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hepimizin hastalıklı bir tarafı var ve hepimiz olacağımız şeyden kaçıyoruz. Sorarım size hangimiz kendimizi kabul edip niteliklerimizi ve kendimizi sonuna kadar kabul ediyoruz? Destansı çizilmiş karakterler ve kusursuz bir insan prototipini bir kenara bırakıp kendimiz olmaya karar vermenin vakti sizce de gelmedi mi?
Yapmacıklık, ne şekilde olursa olsun en akıllı, en sağgörülü adamı bile kandırabilir; ama yapmacıklık ne kadar büyük bir ustalıkla gizlenirse gizlensin en kıt anlayışlı çocuk bile onu anlar ve tiksinir.
Ben, kendisine yiyecek verilen aç bir insan gibiyim. Üşüyordur, giysileri yırtık pırtıktır, utanıyordur belki, ama mutsuz değildir. Ben mutsuz muyum? Hayır işte benim mutluluğum...