chronos zaman tanrısıyken satürnü de temsil etmektedir. chronosun en vahşi tarafı ise çocuklarını doğduğu an canlı olarak yutmasıdır. felsefi olarak bakıldığında ise chronos var olmasaydı çocuklar da var olmazdı. bu zamanın kendi yarattığı herşeyi yine kendi elleriyle yok ettiğinin en büyük göstergesidir. zaman ne kadar da vahşi değil mi?
sana "seni seviyorum" demek çok basit kalıyor. onun yerine "içim gidiyor" demeyi tercih ediyorum. içimin gitmesi. anlarsın ya. doyamamak, sevdikçe sevmek, kıyamamak.