ate.

ate.
@atlabenle
sonríe aunque te estés muriendo
gelecegin julidesi
Lise
34 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
chronos zaman tanrısıyken satürnü de temsil etmektedir. chronosun en vahşi tarafı ise çocuklarını doğduğu an canlı olarak yutmasıdır. felsefi olarak bakıldığında ise chronos var olmasaydı çocuklar da var olmazdı. bu zamanın kendi yarattığı herşeyi yine kendi elleriyle yok ettiğinin en büyük göstergesidir. zaman ne kadar da vahşi değil mi?
Reklam
sana "seni seviyorum" demek çok basit kalıyor. onun yerine "içim gidiyor" demeyi tercih ediyorum. içimin gitmesi. anlarsın ya. doyamamak, sevdikçe sevmek, kıyamamak.
Bazen "özlüyorum" derken "z" fazla gelebilir.
bak yine herkese düzgün olup bizi kırdın parçaladın
Müzik
Kötü değilim, iyi hiç değilim. Belirsiz bir kargaşanın içindeyim, bir yanim neşe diğer yanım fırtına sadece.