ŞA•

Aynamın önünde yalnızım. Kimse bana bakmıyor. Aynadaki yansımam da yalnız.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik."' Yalnızlık üzerine bir kitabı iki kişi birlikte yazamayız. Başkalarından yardım alamayız. Yalnız olmak zorundayız. Bu koşullar bana uyuyor, önümdeki beyaz kâğıda bakarken yalnızım. Kitap kısa olacak, öyle olmasını umduğum yalnızlığım gibi.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı

ŞA•

, bir kitap okudu
Puan vermedi·180 syf.·
3 günde okudu
·
2025 9. kitabı
William Shakespeare
8.5/10 · 58,5bin okunma