"Bizi dinleyecek kimse olmadığı için yazı yazıyoruz. Edebiyat olmasaydı, yalnız kaldığında bir insanın neler düşündüğünü hiçbir zaman öğrenemeyecektik."'
Yalnızlık üzerine bir kitabı iki kişi birlikte yazamayız.
Başkalarından yardım alamayız. Yalnız olmak zorundayız.
Bu koşullar bana uyuyor, önümdeki beyaz kâğıda bakarken yalnızım.
Kitap kısa olacak, öyle olmasını umduğum yalnızlığım gibi.