Ama gerçek dünyada da böyle bir deux ex machina olduğunu düşünsenize! Her şey ne kadar kolay olurdu, değil mi? İnsan bir çıkmaza girdiğinde ya da adım atamaz duruma geldiğinde Tanrı gökten inip her şeyi yoluna koyardı. Bundan daha basit ne olabilir ki?
Öyle derin uyudum ki, bedenimde birikmiş olanca yorgunluğu, hücrelerimden damla damla çıkarıp attım. Ve yarı karanlıkta dans eden bir kelebek gördüm rüyamda.