Gecenin karanlığı

Gecenin karanlığı
@aurora0167
İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Geçmişi denetim altında tutan, geleceği de denetim altında tutar; şimdiyi denetim altında tutan, geçmişi de denetim altında tutar,"
İnsan elinde olmayan düşünceleri yüzünden vurulur mu?
"Akıllılık çoğunluğa bakılarak ölçülmez,"
En iyi kitaplar insana zaten bildiklerini söyleyen kitaplardır, diye geçirdi aklından.