Gecenin karanlığı

Gecenin karanlığı
@aurora0167
"Hiçbir sonuç beklemeden, hiçbir umuda kapılmadan yaşamaya alışmanız gerekecek."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Size yoldaşlık eden, omuz veren hiç kimse olmayacak."
"karanlıkta savaşıyor olacaksınız. Hep karanlıkta olacaksınız."
gerçekten sadece sevgi yeter mi?
Birini seviyorsan gerçekten severdin, verecek başka hiçbir şeyin yoksa bile sevgin yeterdi.