İnsanız ve yaradılışımız gereği ,öfke,kıskançlık,sevgi,hüzün,hırs gibi çeşitli duygular ile donatılmışız ve bu duygularla yaşamda varız.Her biri yaşamın ayrı bir rengi,heyecanı,kısaca yemeğe atılan bir tutam tuz gibi.Sizce hangisinden vazgeçebilir,hangisi için neyi feda edebiliriz?Aşktan tutkudan vazgeçebilir misiniz?
Yaşam farklı bir bakış,kendinizi duygularınızı tanımak bir fırsat.Büyü dükkanında pazarlığa var mısınız?
Oysa geçmiş uğurladığımız bir misafir,gelecek ise henüz tanımadığımız bir yabancıya benziyordu.İkiside bizden değildi .Bizden olmayanlar ise bizim dikkatimizi her zaman daha fazla çekmişlerdi .