Fatih Sultan Mehmet...
Gençti. Kuran hafızıydı.Çok dil biliyordu.Zamanını aşan teknoloji üretti.Ufku büyük düşünceler üzerinde yürüdü. Büyük düşündü,büyük işler yaptı.Şairdi,nazikti.Sanatkardı.Ileri görüşlüydü .Başkalarının delilik olarak gördükleri şeyleri yaptı. Gemilerin yüzeceği deniz bulamayınca onları dağlardan yürüttü. Düşmanlarının hayal edemediği yerlere ayağını bastı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oku Ey Kardeşim !
Dünya gül bahçesi olsun diye oku!
Her canlının acısı acımız olsun diye oku!
Okumak ,hakkı ile okumak;yüreği genişletir,vicdanı güçlendirir,vicdanlarımız uyansın ,sevgimiz büyüsün diye oku!
Okumak zalimlerin sesini susturur,iyiliğin sesi yükselir,iyilik senfonilerini yükselsin diye oku!
Yalnız kalmaktan korkma!Nice nimetler ve nice sırlar saklıdır yalnızlıkta;içinden gelen sesleri dünyan güzelleşsin diye oku!
Sen güzelleş ki çevren güzelleşsin,çevren güzelleşsin ki ülke güzelleşsin,ülke güzelleşsin ki kainat güzelleşsin;güzelleşmek için oku!
Kalem al eline ,kendi hikayeni yaz da oku!
🍁
[Alıntı]