“Gerçekten intiharın şart olduğuna kani olup da intihar etme kararı almayan bizler boyalı bir yosma karşısında eli ayağına dolaşan, aptallığından ortalığı telaşa veren, insanların en zayıfı, en tutarsızı ya da daha açıkça söyleyecek olursak, en aptalı değil de neyiz?”
“Gerçekten de öyle gözüküyor ki sanki hayatlarının anlamını anlamış gibi yaşamış ve yaşamakta olan bir insanlık var. Ben de diyorum ki bütün bu varoluş anlamsız ve ben yaşayamam.”