“Her gidenle gitmek istedim. Her yolculuğa çıkmak. Hiçbir yere gitmesem de, sürekli yolculuklarda olduğumu algılamakta geç kalmadım. Ama genç yaşlarda, henüz bana, yaşamı yaşanır kılan bu duyguya varmadan önce, gidememek, derin, derin, derin bir acıydı.”
“Gerçekten intiharın şart olduğuna kani olup da intihar etme kararı almayan bizler boyalı bir yosma karşısında eli ayağına dolaşan, aptallığından ortalığı telaşa veren, insanların en zayıfı, en tutarsızı ya da daha açıkça söyleyecek olursak, en aptalı değil de neyiz?”