Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
"İnsanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar..."
Sayfa 30·Kitabı okudu
Reklam
Geç kalmak dediğimiz şey de budur: kendimizi ifade edemeden, duygularımızı söyleyemeden birini tamamen kaybetmiş olmak.
Sayfa 29 - Sidal Yurt·Kitabı okudu
Biz yaşamımızı bir amaç uğruna inşa ederken dünyamızı küçültüyorduk. Öyle küçültüyorduk ki sonunda kişinin kendisi bile sığmıyordu. Yüzyıllardır kendimizi var etmeye çalıştığımız dünya bu aslında.
Sayfa 26 - Müjdat Ataman·Kitabı okudu
Korkmamak istiyorsanız dinlemeyi öğrenmelisiniz. Ama sadece dinlemekle olmaz, duymak da gerek.
Sayfa 22 - Nazlı Demet Uyanık·Kitabı okudu
En çok kendimizi anlamakta zorlanıyoruz, en çok kendimize karşı körüz.
Sayfa 22 - Nazlı Demet Uyanık,·Kitabı okudu
Reklam