Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...

Sıla

, bir kitap okudu
9/10
·40 syf.·
1 saatte okudu
·
2025 32. kitabı
KafkaOkur Dergisi
9.4/10 · 363 okunma
Reklam
İnsanların arasında da yalnızlık duyulur.
Sayfa 36 - Küçük Prens·Kitabı okudu
Küçük Prens'te şöyle yazar: "Bütün yetişkinler bir zamanlar çocuktu. Ama sadece çok azı bunu hatırlar."
Sayfa 34 - Gizem Vatandost <3·Kitabı okudu
Atanmayı Düşünen Bir Öğretmen Mesela..
Düşündüğü, hayal ettiği, gözünde canlandırdığı, içinden geçirdiği her şeyin ama her şey mümkün olabileceğine olan güvenini yolda bir yerde kaybediyor insan. Sahi, ne isterse o olabileceğine inanan o küçük süper kahramanlar nerede şimdi?
Sayfa 34·Kitabı okudu
İnsanlarda da düş kurabilme gücü hiç yokmuş. Ne söylerseniz onu tekrarlıyorlar.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Reklam