Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
Bir insan ayağını veya gözünü kaybettiğinde neyi kaybettiğini bilir ama benliğini -kendini- kaybederse bunu bilemez çünkü bunu bilecek bir "ben" artık ortalıkta yoktur.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Reklam
"...Geçmişi ve geleceği olmayan sürekli değişen anlamsız bir ana sıkışmış bir adam."
Sayfa 50·Kitabı okudu
Hayatımızı oluşturan şeyin hafıza olduğunu fark etmek için ufaktan da olsa hafızanızı kaybetmeye başlamanız gerekiyor...
Sayfa 44 - Luis Buñuel·Kitabı okudu
Hangisi daha acıklı bir durumdaydı ya da daha lanetliydi? Başına geleni bilen mi, bilmeyen mi?
Sayfa 36·Kitabı okudu
Genellikle küçümseyici bir tavırla sağ yarım kürenin sol taraftan daha ilkel olduğu farz edilmiş ve sol yarım küre insan evriminin biricik çiçeği olarak görülmüştür. Bu bir bakıma doğrudur; sol yarım küre daha çok gelişmiş ve uzmanlaşmıştır... Öte yandan tüm canlıların hayatta kalabilmesi için sahip olması gereken bir beceri olan gerçekliği algılama yetisinin kontrolü sağ taraftadır.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Reklam