Moralim bozuk.. daha yakın zamanda oğlanın telefonumun şifresini değiştirmek istemesi hevesi sonucu şifreyi unuttuğu için telefonu yenilemek zorunda kalmış ve sakladığım her şeyin silinmesini kahrolarak izlemiştim hüüüğ :(( şimdi de hangi uygulamayı açsam karşıma bir reklam çıkıveriyor. Bütün sistemin tavsiye, öneri ve reklamlarını kapattığım halde hala çıkıyor. Telefona virüs bulaşmış olabilir diyorlar. Acaba bunun bir çaresi yok mudur, fabrika ayarlarına dönmekten başka? 🥲🥹