Covid aşısı sonrası kollarımda inanılmaz bir halsizlik ve güç kaybı hissediyorum. Yeni paniğim hayırlı olsun. :( Kalp ile ilgili problemlere de sebep oluyormuş kolumda uyuşukluk falan hissedince bir korku geliyor. Bir şekilde direnemeyip yaptırdık da iyi mi yaptık, kötü mü bilmiyorum. Allah sonumuzu hayır etsin.
Şimdi düşündüm de hep olan taraf oluyoruz, hiç olunan olamadık. Nazik olduk, kibar olduk, anlayışlı olduk, sabırlı olduk, alttan alan olduk. Bize olunmaya gelince yokk. Yeter ulann!