yahya

yahya
@ayahya
Fazlaca can sıkıcı!
"Beyler , bu dünyada yaşamak can sıkıcı bir şeydir" ...
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Abartmasak mı acaba :)
Canım çay istiyor . Bir bardak çaya ömrümün yarısını verirdim .
Alıntı
"İnsan için ancak çalıştığının karşılığı vardır" N(39)
İnsan emek harcamalıdır, kim olursa olsun ,öylesine çalışmalıdır ki terler aksın yüzünden.
Alıntı
İnsanlar, hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarlar . Ancak hiç yaşamamış gibi ölürler...
Alıntı