yahya

yahya
@ayahya
"İnsan için ancak çalıştığının karşılığı vardır" N(39)
İnsan emek harcamalıdır, kim olursa olsun ,öylesine çalışmalıdır ki terler aksın yüzünden.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar, hiç ölmeyecekmiş gibi yaşarlar . Ancak hiç yaşamamış gibi ölürler...
Alıntı
" Dünyaya geldiğiniz gün, bir yandan yaşamaya, bir yandan ölmeye başlarsınız."
Alıntı
Bir şey olmuyor muş !
Küçükken sanki dertlerim de küçüktü. Büyüdüm de ne oldu demek geliyor içimden..
Ne diye bu kadar yüklenip dururlar insana...
Alıntı