Doğru insanı beklemek*
“neden hayatında biri yok diye
soranlara:
hani bazen durakta belli bir otobüsü
beklersiniz ya;
on dakika, on beş dakika, yirmi dakika
beklersiniz gelmez.
bu arada başka alternatifler de geçer
ama binmezsiniz.
ne de olsa ‘beklemişsinizdir o kadar’,
boşa gitsin istemezsiniz.
sormayın artık bana!
herhangi biriyle değil, beklediğime
‘değecek’ olanla devam etmeliyim bu
yola!..