Kaan

Kaan
@aybenimgecede
______ Eğer rahatsız oluyorsanız afedersiniz yani kesinlikle kırmak üzmek istemem ama eee başka da kullanılacak sözcük yok eğer çok rahatsız oluyorsanız siktirip gidebilirsiniz.
intihar etsem mantıklı sebebim yok ölmek için, keşke gerizekalı olsaydım mavi balina oynardım
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sıkılırsan güneşten , gece oluruz erkenden"
Yaşamıyoruz, tahammül ediyoruz.
hayatıma girenlerin 4/3 zarar
Lakin ben yaza hasretim sevgilim, geleceğin zaman söyle üzerimde ki battaniyeyi kaldırıp, ervahının güzelliğini ervahıma dikeyim.' ⊰