Depresyon, aynı zamanda fiziksel bir hastalıktır. Tıpkı yüksek tansiyon ve şeker hastalığı gibi. İnsanlar hiçbir zaman bu hastalara; 'tansiyon ve şekerini iradeni kullanarak düşür, bırak bu ilaçları' demez. Durum depresyon olunca ne yazık ki herkes uzman kesilir. Eğitimli insanların içinde bile -ki doktor, eczacı buna dahildir- böyle düşünenler vardır.
Bazı insanlar, başkaları mutlu olduğunda mutlu olduklarını söylerler. Eğer bu doğru olsaydı, hayatını kendilerini feda ederek başkalarına adamış olan kişilerin, dünyanın en mutlu insanları olmaları gerekirdi.
Kötü olan, benmerkezciliktir, bencillik değil. Benmerkezcilikte, sadece kendi ihtiyaçlarınızı düşünür, hiç kimseyi önemsemezsiniz. Oysa bencillikte 'Önce Ben' kuralı vardır.