aybüke

aybüke
@aybukebilge
22.Kitap Kardeşliği Etkinliği
NEREDE KALMIŞTIK 🤗👋✌ Merhaba Arkadaşlar uzun zamandır etkinlige ara vermistik. Ama farkettik ki bi sey yapmalı. Umudu diri tutmak icin , güzellikleri cogaltmak icin bir sey yapmalı. Gelin iyiyi güzeli yaymaya , sevgimizi , fikrimizi paylasmaya , çocuklara evet özellikle çocuklara oyuncak yollamaya , cocuklari mutlu etmeye kaldigimiz yerden devam edelim 🤗 22.Kitap Kardeşliği Etkinliği ile beraberiz. Kitap paylaşmak, fikir paylasmak, sevgiyi paylaşmak, mutlu etmek ve mutlu olmak temel amacimiz✌ Uzun zaman oldu ben özledim, bence siz de sevgiyi paylasmayi, yaymayı özlediniz,hadi baslayalım 🤗 Arkadaşlar herkes eşleştiği arkadaşına onu mutlu edecek , ona UMUT olacak bir kitap göndersin. Kişiler ister elindeki kitaplardan isterse yeni aldığı, ( ama bence mutlaka okuduğu ) bir kitabı hediye edecek. Çocukları sevindirmeye devam değil mi? :) birer çocuk kitabı veya oyuncak (oyuncak olsa daha iyi olur) da iliştirirseniz hediyenin yanına, bir çocuğu gülümsetmiş oluruz bir nebze. Oyuncak veya cocuk kitabini sokakta gordugumuz cocuklara verilsin ki anlamlı olsun👍🏻 Daha önceki etkinliklerimize katılan arkadaşlar konuyu biliyor zaten, şöyle ki etkinliğe katılmak isteyen arkadaşlar arasında kura ile bir eşleştirme gerçekleştirecegiz ve bu kura sonucunda eşleşen kişiler birbirine kitap gönderecek. Kitap paylaşımındaki kriterler eşlere kalmış bir şeydir. Elinizde bulunan kitaplardan da göndermeniz etkinligin ana amacı aslında, yani illa yeni kitap almanız gerekmiyor. Şimdi arkadaşlar katılmak isteyenlerin bu iletinin altına "katılmak istiyorum" diye yorum yapmaları yeterlidir. Önemli not: Yorum attıktan sonra yorumu silenlerin,yani katılmaktan vazgecenlerin mesaj ile bana bildirmelerini rica ediyorum. Not1 :Eşleşmeleri Çarşamba saat 23:30da açıklayacagız. Not2: Bu iletiyi
Etkinlik
aybüke
katılmak istiyorum ✊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
21. Kitap Kardeşliği Etkinliği Kuraları
Kendimi bildim bileli zulüm görenlerle, hakkı yenenlerle, sömürülenlerle, acı çekenlerle, yoksullarla birlikteyim. Yaşar KEMAL Arkadaşlar eşleşmeler belli oldu. Not1: Kitap gönderme işlemini, eşiniz ile beraber belirleyebilirsiniz.(Kargo,yüz yüze veya başka şekilde) Not2: Sitede herkesin okuduğu veya kütüphanesinde bulunan kitaplar belli olduğundan kitap seçiminde bunları göz önünde bulundurmakta yarar var. Not3: Arkadaslar eslestigi kisiyle bir hafta icinde iletisime gecemeyenler lütfen mesajla bana bildirsin. Çocuklar Masal Kitaplarını ve oyuncaklarını bekliyor :) Bu hayatı güzelleştirebiliriz. Umut ile... Mhdi ateş - Uğur Ukut özlem - A” sueda reyyan - Nuray Özcan Başak - mlsln Fırat Çağlar MANTAŞ - Kitap Misafiri Musa yilmaz - Resul Bulama Leyla Büşra - Muharrem Okumuş Arin - Mevsim Ahenk Arda Çolakoğlu - Gürkan GÜN Füreyya - meryem
Etkinlik
aybüke
etkinlikler artık düzenlenmiyor mu
Elini ellerimin içine almayı seviyorum,gözlerine bakmayı seviyorum,gerisi anlamsız
Sayfa 248 - Panama
Yunus isimli okura yanıt verildi
aybüke
Yok yahu değilim :D
Elini ellerimin içine almayı seviyorum,gözlerine bakmayı seviyorum,gerisi anlamsız
Sayfa 248 - Panama
Yunus isimli okura yanıt verildi
aybüke
Bunu Max Brod'a söylemeliydiniz. :)