Aybüke

Aybüke
@aybukeeycl
Sonuçta, mutlaka dünya kazanır. Düzen böyle.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Reklam
Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Yalanla kendini kandırmaktansa gerçekle yüzleşmek iyidir.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Gözyaşı dökmek için illa da üzülmek mi gerekiyordu? Soğan koklasa olmaz mıydı?
Sayfa 35·Kitabı okudu
Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam