Takip ettiğim kitap sitenin gerilim türü bölümünde görüp listeme eklemiştim.Ne yazı ki sevemedim gitti.Hikaye mi oturmamış,eksik mi kalmış anlamadım.Neredeyse ilk 100 sayfaya kadar zaten karakteri ve yaşantısını anlatıyor.Sonrasında diğer karakterler de dahil olsa da hikaye beni çekmedi.Durağan ve sıkıcı açıkçası…