İnsanlık, hayatının anlamını anlamadan yaşamak mümkün olmadığı için anlıyormuș gibi yaparak yaşamış ve yaşamakta olan bir bütündür; bense hayatın tamamının saçmalık olduğunu ve yaşamamın mümkün olmadığını söylüyorum...
Sayfa 47 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
"Acıların, zayıflamanın, yaşlanmanın ve ölümün kaçınılmaz olduğunu bile bile yaşamak olanaksızdır, kendini hayattan, hayatın her türlü olanaklarından kurtarmak gerekir..."
Sayfa 40 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu