Mitolojiye pek bir merakım olmamasına rağmen bu kitabı okuduktan sonra ilgimi çekti diyebilirim. Bununla birlikte ilk defa bir polisiye romanda katili önceden tespit edebildim:-) bu yüzden benim için diğer Ahmet Ümit kitaplari sıralamasında sonlarda kalabilir.