Ömrüm böyle geçiyor, toparlanamıyorum. Toparlanmam zaman alıyor her zaman. Dostlarım bıraktığım yerde değiller, sevdiklerim de öyle, annem başta olmak üzere.
Emin olabileceğimiz tek şey, doğmuş olduğumuz ve ölecek olduğumuz ve sevdiğimiz her canlının öleceğidir. Ne kadar çok canlıyı seversek, ölecek o kadar çok şey olur.
Derler ki bir şeye sahip olmanın tek yolu onu kaybetmektir; doğru olabilir, ama ben pek bayılmıyorum. Bildiğim tek şey, eğer bir şeyi yeterince severseniz, onu mutlaka elinizden alırlar.