Bir insanın en yaratıcı, en çalışkan, en verimli çağı, yirmi ile altmış yaş arasındadır. O yaştan sonra insanlar, gittikçe başkalarına yük olmaya başlarlar.
Kıskandığım tek bir şey vardı: Yerlerini yadırgama hakkı olanlar. Yerini yadırgamak bile, ayrıcalığı olan birtakım insanlara özgü bir mutluluktur. Kendilerine özgü yerleri olmayan insanların, başka yerleri yabancısamak, yadırgamak hakkı da olamaz.