Aydın OKUR

Aydın OKUR
“Kitap okumanın zararı da var elbette; kitap bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.”
Üniversite
İzmir
İzmir
106 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
...bir gün hepimiz kendi yıldızlarımı yeniden bulalım diye mi yıldızlar böyle parlıyor?
Sayfa 94 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür.
Sayfa 64 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
“Zaten ben hiçbir şeyin gerçeğine varamadım şimdiye kadar. Yargılarımı sözlere değil, davranışlara göre ayarlamalıyım.”
Sayfa 53 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
“Bir gezegen görmüştüm, kırmızı suratlı biri yaşıyordu orada. Bir kerecik olsun çiçek koklamamış, hiç yıldız görmemiş, hiç kimseyi sevmemiş.”
Sayfa 46 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
“Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.”
Sayfa 41 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap