Aydın OKUR

Aydın OKUR
“Kitap okumanın zararı da var elbette; kitap bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.”
Üniversite
İzmir
İzmir
106 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Aydın OKUR

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.··
4 saatte okudu
·
2020 24. kitabı
Sabahattin Ali
7.8/10 · 33,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·256 syf.··
2020 23. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 07 Haziran 2020 13:15
·
Sabahattin Ali’ nin diğer tüm eserleri gibi bu eseride harika. Çok hızlı ve ilginç bir girişle, kendinizi birden olayın içinde buluyorsunuz. Eserin bütününe baktığımızda karakterlerin iç konuşmaları, kendileri ile hesaplaşmaları, duyguları çok başarılı bir şekilde anlatılmış. Toplumsal gündemin kişilikler üzerindeki baskısını ve güçsüz insanın kapana kısılmışlığını öyle bir anlatmış ki Sabahattin Ali, okurken bizi adeta kendimizle yüzleştiriyor, küçük yaramaz çocuklar gibi kendi kendimize kızarıp bozarıyoruz.
1000Kitap
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma

Aydın OKUR

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
8 günde okudu
·
2020 23. kitabı
·
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
Sayfa 250 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Unutmayın ki, dünyadaki en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Sayfa 248 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap