Siyahi hadım yine de ölmüş olmaktan memnundu. Bunun nedeni sorulduğunda "ölüm eşitliktir" dedi."Mezar, imparatorla mahkûmu, zenginle yoksulu, güzelle çirkini, bilgeyle deliyi eşit kılar.Bizi de beyazlarla eşit kıldı.Çünkü hiçbir siyahinin kemikleri siyah değil; bizim kemiklerimiz de sizinkilerin renginde.Bu yüzden aramızda bir fark kalmadı.Mahşer gününde dirildigimizde kimse bize ayrı bir ırk gözüyle bakmayacak, çünkü fark etmeyecekler.